Storno podmínky - Lázně Aurora a Bertiny lázně
Lázeňská cestovní s.r.o.
sídlem Holičky 48, 37901 Třeboň, IČ 28136705, zaps. v obchodním rejstříku Krajského soudu v Českých Budějovicích, oddíl C, vložka 19451
jednající jednatelem Ing. Bc. Zdeňkem Chaloupkou
(dále jen CA)
Odstoupení od smlouvy
- Smluvní vztah je uzavřen zasláním objednávky ze strany klienta a jejím následným potvrzením ze strany CA. Klient je oprávněn kdykoliv před zahájením pobytu od objednávky odstoupit.
- Smluvní vztah je zrušen a pobyt stornován ke dni, kdy je písemné odstoupení (storno) CA doručeno, za zrušení pobytu se považuje i změna termínu.
- Pro případ odstoupení od smlouvy klientem vzniká CA nárok na zaplacení smluvní pokuty (storno poplatků) ve výši uvedené v odst.4.
- Storno poplatky:
- Od data potvrzení objednávky (60 a více dní před nástupem): 500 Kč za každou osobu
- 59 - 20 dní před nástupem: 1250 Kč za každou osobu
- 19 - 16 dní před nástupem: 35% z celkové ceny pobytu
- 15 - 10 dní před nástupem: 55% z celkové ceny pobytu
- 9 - 5 dní před nástupem: 80% z celkové ceny pobytu
- 4 a méně dní před nástupem: 100% z celkové ceny pobytu
- nenastoupení na pobyt: 100 % z celkové ceny pobytu
- při předčasném odjezdu je účtován storno poplatek ve výši 100% ze zbývající ceny pobytu za nevyčerpané služby za každou osobu
- Nárok na zaplacení smluvní pokuty CA nevzniká, odstoupí-li klient od smlouvy z důvodu porušení povinnosti CA dle smlouvy o pobytu nebo zákona.
- CA může od smlouvy odstoupit v případě, že pobyt je zrušen poskytovatelem lázeňské péče.
- CA může od smlouvy odstoupit v případě porušení povinností klienta, v takovém případě nezaniká nárok CA na zaplacení smluvní pokuty.
Ostatní podmínky
- CA je povinna nejpozději 7 dnů před zahájením pobytu písemně předat klientovi podrobnosti k pobytu, poukazy atp.
- Reklamace:
- Klient, zjistí-li v průběhu pobytu vady, oznámí tuto skutečnost neprodleně CA nebo recepci ubytovatele tak, aby bylo možno tyto vady odstranit v době trvání pobytu.
- Nelze-li tyto vady odstranit nebo byla-li kvalita služeb nižší než dohodnutá, vzniká klientovi nárok na reklamaci.
- Nároky z reklamace uplatní klient u CA písemně bez zbytečného odkladu nejpozději do 3 měsíců od skončení pobytu.
- CA vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení.
Covid-19
- V případě, že klient nebude moci pobyt absolvovat z důvodu omezení provozu lázní kvůli protiepidemickým opatřením (z titulu nouzového stavu, vládního nařízení, vyhlášky Ministerstva zdravotnictví atp.), nabídne CA klientovi pro pobyt náhradní termín.
- V případě, že klient nebude moci pobyt absolvovat z důvodu omezení provozu lázní kvůli protiepidemickým opatřením, má právo si sám vybrat náhradní termín pobytu (v rámci disponibilních kapacit lázní). Pokud náhradní termín bude patřit do jiné sezony s jinou cenou, provede CA vypořádání a doúčtuje doplatek nebo vrátí přeplatek.
- Klient má dále právo si pro náhradní pobyt i jinou lázeňskou destinaci z nabídky CA.
- Nevyužije-li klient ani jednu z výše uvedených možností, převádí CA hodnotu jím uhrazené faktury (faktur) na depozitum s tím, že klient má možnost vybrat si náhradní termín i destinaci.
- Klient má v případě, že nevyužije žádnou z výše uvedených možností, odstoupit bez dalšího od smlouvy. Pro takový případ se použijí storno podmínky dle odst. 4. článku Odstoupení od smlouvy.